Scrapalicious

vrijdag 25 maart 2011

Waarom gaan de dagen zo vlug?

Ja, dat vraag ik mij wel eens af. Gaat de tijd nu harder dan toen de kinderen nog klein waren en de klok heel belangrijk was. Je was altijd op de klok bezig. Heen en weer naar school; de lunch gebruiken. Weer naar school en tegen half vier nog eenmaal op en neer. In de tussentijd je huis op order brengen. De was en strijken, de boodschappen, het eten klaarmaken, de afwas, nee, we hadden nog geen tante truus. Kinderen in de douche, verhaaltjs voorlezen. Dan pas viel je op de bank met een kop koffie uitgestrekt neer. Wat deed je toen veel op een dag.
Op dit moment zou ik geen tijd voor hebben om dat allemaal te doen.
De afgelopen week was weer overvol met twee verjaardagen, twee keer naar de sportschool, waar ik 2x een uur pilates plate en yoga doe. Zondag even op en neer naar Wezep om een camping te bekijken. De voor en achtertuin voorjaars klaar gemaakt en violen erin.
Maar mensen het is nou eenmaal zo en we gaan gewoon door. Ik hoop volgende week weer wat werkjes die wel klaar zijn te tonen, maar daar heb ik weer hulp voor nodig.
Een fijne dag allemaal en een goed weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten