Scrapalicious

maandag 5 december 2011

Oldtimer

Weer een nieuwe dag en voor velen een spannende dag. Ik heb nu zo'n 16 kerstkaartjes gemaakt. De spullen even opgeruimd om weer eens een layout te maken. Deze layout is gewoon van een oude lijn gemaakt, soms aangevuld met papier wat qua kleur past. Van de zomer stonden wij op camping 't Heeterveen in Wezep en zagen deze oldtimer op het parkeerterrein staan. Gauw wat foto's gemaakt en hier het resultaat.



Ik wens een ieder een gezellige pakjesavond toe.

1 opmerking:

  1. Hallo,

    Van mijn collega kreeg ik de link door van de Scrappagina van zijn auto. Wat een leuke layout heb je er van gemaakt.Geweldig die combie van papier en versieringen.

    Zelf doe ik ook aan scrapbooking vandaar dat hij de link doorgaf.

    Ik ben zelfs zo actief dat ik in maart 2012 een geheel verzorgd scrapweekend organiseer. Heb er nu al zin in.
    Als je meer info wilt over het weekend mail dan even naar brittenscrap@hotmail.nl

    Met vriendelijke groet,
    Petra Verlaan

    BeantwoordenVerwijderen