Scrapalicious

zaterdag 14 juli 2012

Lekker scrapweer

Deze week heb ik gelukkig weer kunnen scrappen. Heb een leuk projectje gemaakt:: een kraamboekje. Ik kan het nog niet laten zien, eerst moet de geboorte van onze kleinzoon nog komen. Maar het was leuk om te doen. Ik heb wel een tip: koop bij Action een kinderboekje met dikke bladzijden en bekleed dat met papier. Dit heb ik nu uitgeprobeerd en dit gaat heel goed. De volgende lo heb ik gemaakt van de foto's, die op verschillende nieuwjaarskaarten zaten. Het zijn buurkinderen en intussen hebben ze een zusje gekregen.


Wat het weer betreft, is het uitstekend scrapweer en er moet een vakantieboek gemaakt worden. Verder een boekje van Maestro, een blindegeleide hond in opleiding, die een dagje bij ons was. Verder nog labels maken. Dus nog genoeg te doen. Ik wens een iedereen fijn scrapweekend.

1 opmerking:

  1. Oh nu ben ik wel benieuwd wat je gemaakt hebt hoor! Voorlopig maakt die kleinzoon van je nog geen aanstalten om te komen. Hij vindt het nog veel te fijn bij mama. :-D

    BeantwoordenVerwijderen