Scrapalicious

zondag 9 september 2012

Lekke band en heerlijk lezen

Gisteren zijn we weer naar Drachten geweest, omdat mijn vader de 7e jarig was. De rit ging best vlug, daar op verschillende plaatsen we 130km mochten rijden. Ja, dan wordt zo'n rit wat korter en we waren met 1 1/2 uur over. Op de terugweg dachten we dat weer te kunnnen. Niet dus. We waren nog voor de Ketelbrug, tot we een raar geluid hoorden en mijn man reed meteen een afslag op bij een benzinepomp. En ja hoor, een lekke band. Onze auto was afgelopen donderdag nog voor een beurt geweest. Meteen de Wegenwacht gebeld en ze zouden komen binnen een uur. Gelukkig was het mooi weer. Nadat het reservewiel erom zat, reden we verder en waren na 3 uur thuis en zaten om 8 uur aan onze warme hap. Vandaag lekker rustig aan gedaan en lekker in de tuin gelezen. Heerlijke boeken van de schrijfster Cathy Kelly. Ik heb er een stuk of 8 en gekocht op rommelmarkten en koniginnendag. Ik heb erg  veel boeken gelezen in het voorjaar op de camping. Misschien wordt het toch eens tijd voor een E-reader en dan kun veel boeken downloaden. Die aanschaf heb je er zo uit. Komende week niet zo veel afspraken gepland, dus we kunnen weer aan de scrap. Ik wens een ieder een fijne week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten