Scrapalicious

zondag 21 oktober 2012

Pink ribbon

Het is zondagmiddag en ik voel dat ik vannacht te weinig slaap heb gekregen, daar wij gisteravond hebben opgepast op de kleinkinderen. Eer dat je thuis bent en in bed ligt was het kwart voor twee. Dus er zal niet veel uit mijn handen komen. Het weekend begon al vervelend met een brief, waarin werd medegedeeld dat het contact met mij werd verbroken. Eerst een tijdje zitten janken. We liepen niet elkaar de deur plat, maar af en toe eens bellen en lekker kletsen. Sorry ...?.... ik heb van onze gesprekken genoten, maar ik was zeker lastig en het werd niet gewardeerd. Vriendschap is geen abonnement, wat je op kunt zeggen.  Zo dat moest er even uit. Nu even iets anders:   Daar het deze maand pink ribbon maand is, deze kaart gemaakt. Toch zou ik reacties willen zien, of ik het verkeerd zie. Ik wens een ieder een fijne vakantieweek. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten