Scrapalicious

woensdag 2 januari 2013

Nieuwjaar, nieuwe plannen


In de eerste plaats wens ik een ieder een super gezond nieuwjaar toe. Voornemens voor het nieuwe jaar heb ik niet. Daarintegen plannen in overvloed.. Verleden week ons nieuwe boxspring gekocht. En ja dan komt het werk je tegemoed. De slaapkamer witten, verven, en behangen. Behang is al uitgezocht. Mijn vingers jeuken al om te beginnen, maar alles op zijn tijd. Als wij in april naar de camping gaan, is onze slaapkamer klaar. Ik hoop op een warm voorjaar, want afgelopen jaar was huilen. Maar eerst van de week de kerstboom opruimen. Hij was dit jaar paars/roze, volgens Anouk een princessenboom. Intussen al heel wat kleuren in dozen staan: rood, zilver, goud/bruin, abrikooskleuren, bont papiermache, donkerblauw, moet komende kerst maar eens wat weggeven. Ik wens een ieder veel scrapplezier voor 2013.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten