Scrapalicious

donderdag 14 februari 2013

De klus vordert gestaag

De grote klus van onze slaapkamer vordert gestaag. Wat oponthoud gehad doordat onze vriendin de griep kreeg. Maar afgelopen maandag zijn zij en Albert gaan behangen. Het ziet er waanzinnig mooi uit en ik ben er erg blij mee. Gisteren begonnen met opbouwen: de plinten en gordijnrailsen teruggeplaatst.Vandaag komen de gemaakte gordijnen er weer te hangen. Manlief heeft nieuwe stopcontacten gemaakt. Zo van lieverlee komt alles klaar. A.s. woensdag komt ons nieuwe bed. Heerlijk, want ik lig al twee en een halve week op de grond: 2 matrassen van 23 cm dik op elkaar. Dat valt wel mee hoor. A.s. dinsdag gaan we voor de laatste maal naar Drachten, want de flat moet opgeruimd worden. Dat zal ongetwijfeld een emotionele dag worden. Tussen de bedrijven door had ik een kaart gemaakt voor Valentine, door de logee, deze kaart opgeruimd, maar ik kan hem niet meer vinden. Dat heb ik weer, lol. Straks naar de sportschool en daarna met een boek op de bank. Ik wens een ieder een witte fijne dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten