Scrapalicious

zaterdag 2 maart 2013

100 jaar.

Vandaag is het een bijzondere dag. Het is precies 100 jaar geleden, dat mijn man's vader werd geboren. Hij werd geboren in de Duitse stad Rheine. Als kind in een gezin met 17 kinderen, waarvan 1 meisje en 16 jongens was het dus geen vetpot. De vader van dit gezin was werkzaam in de weverij. De naam van mijn man komt uit de tijd van de franse hugonoten. We hebben namenlijk een franse naam en dat is de vertaling van de wever.

Vanmiddag wordt ons oude bed opgehaald. Dan hebben we weer ruimte in de schuur om de spullen van de caravan neer te zetten. Dan kun je makkelijk de caravan laden. Over 4 weken gaan we al weg, het weer mag zich eerst wel even aanpassen, want zo moet ik nog niet aandenken . Ik heb mezelf voor morgen een scrapdag beloofd. Dus wens ik een ieder een fijn scrapweekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten