Scrapalicious

vrijdag 26 april 2013

Lintjesregen

Ik kon het deze week nog niet melden; maar mijn broer kreeg een lintje. Totdat hij opgeroepen werd door de burgermeester van de Haarlemmermeer was het een verrassing. Hij was een van de 19 die een lintje kreeg. Ook de bekende nederlander Jack van Gelder viel in de prijzen. Daarna een lunch in de Lieveling aan het water van de Toolenburgerplas. Bij thuiskomst zagen wij ons schoonzus op de tv in het Journaal (rtl) dus dat weer meteen doorgebeld. Ik heb foto's gemaakt, ook eentje van de tv. De verlichting in de zaal was slecht en ik zat op het balkon. Dus ik zie wel na de vakantie, als ik voor hem een boekje ga maken, hoe alles eruit ziet. Op de pc is altijd lichter, dan op het toestel.

Doordat het op dit moment regent, besluiten we om morgenvroeg maar richting camping te gaan. We gaan bijtijds, want het is druk vanwege de vakantie. Ik wens een ieder een mooi oranje-achtig weekend en een fantastisch kroningsdag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten