Scrapalicious

donderdag 7 november 2013

Facebook

Ik heb even heerlijk twee weken rust genomen. Heel veel op de bank gezeten met een boek en heb er intussen acht uit. Deze week weer volop in beweging, dus weer naar de sportschool. Afgelopen maandag hadden we ons kleinkind een dagje en na werktijd kwam Leontine hem halen en bleef eten. Mam, zei ze, je moet echt op facebook, je mist zo een heleboel informatie. Ja,ja, zei ik, dat zal wel.  Daar snap ik echt geen hout van. Komt goed mam zei ze, ik maak een account aan en dan komt alles goed. Gistermiddag is het mij dan gelukt om haar een brichtje te sturen. Maar hoe het susteem werkt: geen idee. Gisteravond 2 berichten van bekenden die vrienden willen worden. Prima, die heb ik zelf ingedrukt. Maar vanmorgen open ik mijn mail en zie dat een vreemde ook vrienden wil worden. Nu heb ik een groot hart, hahaha, maar dat is toch gek. Is het nog een advokaat ook. Straks heb ik een proces aan mijn broek. Dat heb ik weer. Ik hoop, dat men dit mij eens uitlegt.
Dan nog even een foto van onze slaapkamernis met foto's van de kinderen en kleinkinderen. Het was ons laatste klusje en nu stoppen we een tijdje. Alleen de tuin moet nog gedaan worden, maar dat heeft nog geen haast. Ik ga weer aan de scrap, want ik moet nu echt met de kerstkaarten beginnen.
Ik wens een ieder een fijne facebook dag. hahha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten