Scrapalicious

dinsdag 4 maart 2014

Een scrapdagje

Morgen ben ik van plan om te gaan scrappen, want ik heb nog heel wat te doen. Er zijn zoveel verjaardagen in februari en maart. Dan heb ik nog drie maal een 40 jarige huwelijksfeest. En er moet een beterschapskaart naar mijn broer en schoonzus, die afgelopen donderdag een auto-ongeluk hebben gehad. Dus daar gaat zeker een kaart heen.

Gisteren weer genoten van een dagje oppassen op Roan. Vandaag even bijkomen en naar de sportschool. Dus morgen een dagje ontspannen, nu het nog kan. Zaterdag over drie weken gaan we naar de camping, dus dan komt er niets van, want ik neem niets mee. Het wordt dan zonnen en lezen, wandelen en fietsen. En hopen op een prachtige lente en zomer. Ik wens een ieder de komende dagen veel zonnige dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten